Postawa: Twoja postawa musi reprezentować osobę pewną siebie, ale nie zarozumiałą, przyjazną i wspaniałą.

Istnieje wiele opcji postawy, rzeczy, które możesz zrobić lub zrobić. Oto kilka przykładów postawy, których NIE CHCESZ: sztywny, opadający, pochylony tułów, ramiona skierowane do przodu, pochylona głowa, pochylenie miednicy, skręcanie, zaczepianie, pełzanie, ucisk, wzniesienie i szczęka do przodu.

Najpierw zaczynamy od postawy. Pomyśl o postawie jak układaniu klocków. Na początku robi się dziwnie, ale chcesz wyrównać części ciała jedna nad drugą. Nie chcesz stać prosto, plecami do ramienia w pozycji wojskowej. Powinny być proste, ale ramiona lekko przetoczone do przodu.

Inną rzeczą, o której należy pamiętać, jest to, że nie ssiesz brzucha ani nie wzdychasz klatki piersiowej. Jest to trudne, ponieważ społeczeństwo mówi kobietom, że muszą ssać (czasem mężczyźni też!), A mężczyznom, że muszą patrzeć mocno i napompować swoje piersi. Jeśli to zrobisz, nie będziesz mógł oddychać prawidłowo, a jeśli nie oddychasz prawidłowo, nie możesz używać głosu / słów z siłą, a tego właśnie chcemy.

Podczas układania klocków upewnij się, że prawidłowo przyłożyłeś głowę do ramion. Nie chcesz, aby było za daleko lub za daleko. Twoja głowa powinna być skierowana do góry i nie patrzeć na podłogę. Powinieneś wejść do pokoju z postawą, która coś mówi. Co chcesz powiedzieć Myślę, że jesteś pewny siebie i warto, wiesz o czym mówisz i wszyscy byliby głupi, gdyby cię nie zatrudniali!

Upewnij się, że ramiona i kolana są rozluźnione, ponieważ są to dwa obszary, w których wiele osób ma tendencję do napięcia, gdy są nerwowe lub zestresowane.

Kolana można zablokować, a kiedy już zablokujesz kolana trasy, nic nie może płynąć, oddech, głos, emocje lub osobowość. Możesz także zemdleć, jeśli twoje kolana są zamknięte, a na pewno nie możesz chodzić z łaską i / lub siłą i obecnością, jeśli to zrobisz.

Jednak napięcie ramion może być najgorsze, ponieważ w rzeczywistości zwiększa się, gdy napinasz ramiona. Chcę, żebyś obserwował ramiona przez tydzień. Napięcie ramion w postawie i podnoszenie ramion może okazać się jedną z tych dziwacznych rzeczy, o których nawet nie wiesz, że robisz, a jeśli poświęcisz im trochę czasu, będziesz przerażony, aby zobaczyć, jakiego rodzaju zniekształceń, które wyrządzasz swojemu ciału.

* Będę mówić o gestach charakterystycznych, kiedy otrzymamy gesty.

ćwiczenie

Obserwuj swoją postawę i ciało i zobacz, gdzie jesteś w napięciu, i czy napięcie zmienia części ciała, aby wyglądały nienormalnie lub zniekształcały doskonale ułożone klocki.