Czy często zdarza ci się, że masz zgięte plecy i nie pamiętasz, że to zrobiłeś? Możesz rozwinąć raczej nieestetyczną i niezdrową postawę. Zgięcie pleców jest jednym z najbezpieczniejszych oznak niewłaściwej postawy i może być bardzo niezdrowe i niebezpieczne dla pleców, a nawet reszty ciała.

Więc jeśli rozwiniesz nawyk garbaty, oto kilka wskazówek, jak rozwinąć lepszą postawę.

1. Uwolnij stres. Czasami tego nie zauważasz, ale stres może powodować nieświadomie zgięcie pleców. Stres powoduje napięcie mięśni i obszar, który ma tendencję do bycia górną częścią pleców. Ciało ma tendencję do zwijania się, aby uniknąć bólu pleców.

Jeśli więc kurczysz się, gdy jesteś zestresowany, oznacza to, że twoje plecy są bardzo napięte. Spróbuj złagodzić stres, wykonując masaż lub leżąc, aby się zrelaksować i odpocząć. Wyprostuj plecy i wykonuj ćwiczenia oddechowe.

2. Przeprogramuj swoją postawę w podświadomości. Jednym z najbardziej skutecznych naturalnych sposobów rozwiązania problemu z postawą jest przeprogramowanie postawy w podświadomości. Dlaczego podświadomość? Czy po prostu nie czujesz się pochylony, nawet jeśli nie robisz tego świadomie? To dowód, że nie masz świadomej kontroli nad swoją postawą. Twoja postawa to behawioralny i nawykowy ruch ciała. Podobnie jak wszystkie zachowania i nawyki, pochodzi to od podświadomości. Musisz tu wprowadzić zmiany.

Jak uzyskać dostęp do podświadomości, aby przeprogramować swoją postawę? Możesz to zrobić, wysyłając podprogowe wiadomości do podświadomości. Te wiadomości mogą być przesyłane przez podprogowe audio lub wideo. Gdy zostaną osadzone w podświadomości, zaczynają zmieniać twoje zachowanie i nawyk od wewnątrz.

Jeśli nie znasz wiadomości podprogowych, oto kilka przykładów, których możesz użyć:

Dobra postawa jest dla mnie oczywista.
Moje plecy są proste.
Moje podejście jest doskonałe.
Jestem pewny siebie
Jestem stale świadomy mojego nastawienia.
Moje plecy są wolne od napięcia.

3. Zwiększ swoje zaufanie. Niektóre osoby również wycofują się nieświadomie z powodu swojej naturalnie nieśmiałej natury. Jednym ze sposobów uniknięcia skulenia jest budowanie pewności siebie. Z większą pewnością siebie nie poczujesz potrzeby kurczenia się lub znikania. W ten sposób będziesz w stanie stać wysoko, nie wstydząc się ani wstydu.

4. Skoncentruj się na zaletach dobrej postawy. Zmotywuj się, aby nie zginać pleców, koncentrując się na korzyściach płynących z dobrej postawy. Oto niektóre zalety prostego i pewnego pleców:

Zmaksymalizujesz swoją pełną wysokość.
Poprawi się przepływ krwi do twojego ciała.
Narządy wewnętrzne są odpowiednio zaopatrzone w tlen i krew, a zatem działają doskonale.
Poczujesz się zdrowiej.
Będziesz zdrowszy.