Jestem dzieckiem lat 50. Skończyłem szkołę średnią w późnych latach sześćdziesiątych i uniwersytet we wczesnych latach siedemdziesiątych. Moja kariera szkoleniowa trwała 30 lat i zakończyła się w 2005 roku. Możesz liczyć i oszacować, że mam około 50 lat i masz rację.

Pogrzeby członków rodziny i długoletnich przyjaciół były miejscem spotkań moich poprzednich związków przez całe życie. Na tym etapie często spotyka się ludzi, których nie widziałem od 20 lub 30 lat. To samo dotyczy spotkań w szkole średniej. Gra w rozpoznawanie i zapamiętywanie może być trochę zabawna. Są tu także inne uczucia; Niespodzianka, szok, przyjemność, smutek, radość, przyjemność itp.

Ostatnio zauważyłem wspólną reakcję na takie spotkania na kilku spotkaniach. Po otrzymaniu nazwisk i informacji odpowiedź brzmi: „Nadal mogę cię rozpoznać. Wyglądasz dobrze”. a potem pytanie, które naprawdę mi się podoba: „Czy rośniesz?”

Rzeczywistość jest taka, że ​​mój rozmiar nie zmienił się znacząco. Jeśli już, jestem trochę wyższy. Kiedy jestem z rówieśnikami, wyglądam na wyższego. Jeśli nie widzieliśmy się przez 10 lat lub dłużej, różnica jest uderzająca.

Za to mogę podziękować za uwagę poświęconą postawie. To był czteroletni wyjazd, ale wyniki się opłacają. Nauczyłem się osadzać w mózgu normalną postawę. To moja pozycja „przejdź do”. Pomogło mi utrzymać swój rozmiar i wolność od bólu pleców i szyi w niektórych trudnych sytuacjach.

Tracimy rozmiar z 3 głównych powodów:

  1. Ściśnięcie krążków międzykręgowych lub wyściółka między stawami zmniejsza odstęp między kościami. zwłaszcza wir.
  2. Nadmierna skrzywienie kręgosłupa; Szyja, ramiona i dolna część pleców.
  3. Nasze ustawienie pionowe uległo zmianie. Jest to najbardziej widoczne w niezręcznym nachyleniu szyi związanym z postawą przedniej głowy, ale także w biodrach i nogach. Przesuwa nasz środek ciężkości do przodu, oś, która powinna być wyśrodkowana wokół naszego kręgosłupa.

Przy 59,40 funta więcej niż w latach dwudziestych dowiedziałem się, że kurczenie się w pionie nie jest nieuniknione. nawet jeśli rozszerzysz się w bok. Przestrzeganie dobrej mechaniki podczas ruchu, siedzenia i stania może zminimalizować obciążenie stawów, dzięki czemu pozostają one nienaruszone. Jeśli wszystkie części są w ruchu i są aktywne, witalność i wsparcie są utrzymywane, aby przeciwdziałać ugięciu. Oto kilka wskazówek:

  • Wyrównaj plecy , Nerwy opuszczają kręgosłup, naczynia krwionośne wchodzą. Zbyt duża lub zbyt mała krzywizna oznacza nierównomierny nacisk na stawy, zapadające się dyski i oszczędność miejsca. Przyczynia się to do kompresji i skrócenia kręgosłupa.
  • Trzymaj krzywą : Kręgosłup ma naturalnie zdrową krzywiznę z jakiegoś powodu. Działa jak amortyzator podczas chodzenia, biegania, przenoszenia ciężarów itp. Mięśnie wokół kręgosłupa działają jak sprężyny śrubowe, które powodują dynamiczny ruch i wsparcie. Mięśnie po wewnętrznej stronie łuku skracają się, stają się twarde i sztywne. Mięśnie zewnętrzne stają się rozciągnięte i słabe. Jeśli utrzymasz krzywą w dobrym stanie, twoja długość i wysokość zostaną zachowane.
  • Przywróć rdzeń : Rdzeń został porównany do puszki do zupy. Góra to przepona, dół to dno miednicy. Boki są reprezentowane przez mięśnie brzucha z przodu i dolny kręgosłup z tyłu. Silny rdzeń wymaga równowagi mięśni ze wszystkich stron i jest kotwicą dla dobrej postawy. Ogranicza także boczny rozrzut.

Wyobraź sobie, że masz ciężki ciężar na głowie, jak to miało miejsce w wielu częściach świata od tysięcy lat. Idealna postawa to ochrona przed poważnymi urazami kręgosłupa. Czy trzymasz ładunek czy podnosisz go kręgosłupem? Może cię zaskoczyć, ile siły możesz wytworzyć tylko za pomocą kręgosłupa. Jak to zrobiłeś? Te mięśnie kręgosłupa kurczą się, aby zapewnić wyporność. Jest to ćwiczenie, które zwiększa zdrowie i siłę kręgosłupa.

Dr. Makofky, profesor fizjoterapii i autor podręczników, nazwał ten mechanizm zasadą korkociągu kręgosłupa. Naciśnięcie ramion podniesie kręgosłup. Wydłuża się i stabilizuje poprzez rekrutację zaniedbanych mięśni, które należy uwarunkować. Aktywuje mięśnie rdzenia wokół kręgosłupa, czyniąc je silniejszymi. Jeśli rozszerzysz tę aktywność, np. Na przykład, jeśli dźwigasz głowę lub robisz to często, działanie to jest osadzone w twoich nawykach. Nazywa się to świadomością kinestetyczną.

Być może najlepszym narzędziem do ćwiczeń jest lustro. Wykładają ściany siłowni i siłowni. Widoczne zmiany wynikające z ciężkiej pracy są bardzo motywujące. To dowód na to, że się opłaca! Ale są też wirtualne mirrory. Przyjaciele, znajomi mówią takie rzeczy; „Stajesz się wyższy?” lub „Wyglądasz naprawdę dobrze! Czy schudłeś?” Odzwierciedlają również ciebie i informują, że dokonałeś zmiany, i to dobrze.

Istnieje wiele powodów dobrej postawy, oprócz imponowania swoim starym przyjaciołom na pogrzebach i szkolnych zebraniach. Brudne ostrzeżenia przed niebezpieczeństwem złego odżywiania dotyczą także złej postawy. Otaczają nas oba dowody. Wielu przeciwstawia się słabej mechanice ciała, ale wielu innych cierpi z powodu niepełnosprawności i chronicznego bólu i skraca swoje życie, ignorując ostrzeżenia.

Kompresowanie czegoś w naszym ciele przez długi czas na ogół nie jest dobrą rzeczą. Krew płynie łatwiej w naczyniach, które są proste i wolne od załamań. Trawienie działa lepiej, gdy przestrzeń nie jest ciasna. Oddychanie jest najbardziej wydajne, gdy klatka piersiowa może się całkowicie rozwinąć, a przepona nie jest ograniczona. Naprężenia mechaniczne wpływają na różne choroby, ale to temat na inny artykuł.

Więc zrób sobie przysługę. Podaruj sobie windę! Rzeczywiste i wirtualne lustra w twoim życiu będą Cię komplementować zamiast wysyłać Ci wiadomości, których chcesz uniknąć.